2013/02/13

Happy ❤ day

Dnes som sa pol dňa trápila s videom a druhú polovicu dňa s fotkami a myslím, že podrobnejší rozbor mojich činností, ako dnes som ešte v živote nerobila a asi ani tak skoro robiť nebudem. :DD

VLASY A PLEŤ


Ja si v živote myslím, že nenatočím normálne video, na ktoré budem pyšná. :D Som zvedavá, ktorá z vás objaví vo videu fajnú hovadinu, ktorú som tresla. :DD

Čo som vo videu použila: Kallos - medová maska, Schzwarzkopf - BC thermo protect cream, Mary Kay - 3 in 1 cleanser, Mary Kay - age fighting moisturiser, Bourjois - face scrub, Balea - bodylotion čerešňa a mandle


MAKE UP
Valentínsky make up by nemal byť výrazný, aspoň podľa mňa, pretože muži všeobecne nemajú radi výrazné líčenie. Ak ten váš je výnimkou, tak potom máte šťastie. :D Môj priateľ ma paradoxne pochváli práve s úplne jednoduchým  lookom v pastelových farbách.

Rimmel - fix & perfect (podkladová báza, pre lepšiu výdrž make upu) 

 E.l.f. - eyelid primer ( tiene vďaka nemu vydržia celý deň )

 Lioele - bb cream ( perfektné krytie )

 E.l.f. - HD púder na očné partie (zázrak bez ktorého by som už nemohla ani žiť, kliknite na fotku pre zväčšenie a všimnite si rozdiel pod okom kde som už púder naniesla a kde nie)

 E.l.f - perfektné očné tiene Tantalizing Taupe 

Na celé viečko som naniesla smotanový tieň a do záhybov išiel hnedší odtieň (Lid), ktorý pekne a nevýrazne oči vykontúruje.


 Cartrice -lipstic (Mohli ste si všimnúť, že som nepoužila ani púder na tvár a preto som zvolila namiesto licenky lesk, bez trblietok, ktorý tvári dodá jasnejší prirodzený vzhľad. Make up je určený na denné rande, to znamená prechádzka vonku, káva, čaj cukráreň, čokoľvek. Ak nechcete vyzerať príliš prepudrovane a umelo, zvoľte si tento spôsob s matným makeupom, alebo prepudrujte len oblasť čela a očí.


Konečná bodka za celým procesom je biela linka na spodnom viečku a namiesto rúžu si určite vezmite skôr kontúrovaciu ceruzku, ktorá sa neodtláča, pôsobí prirodzenejšie a vydrží vám na perách aj po výmene ústnych tekutin. O:-)  :D


 ♡ Prežite krásny Valentín s priateľom, s kamošmi proste s tými, ktorých máte radi. 


8 komentárov:

  1. Tu pleť máš dokonalou!! A celkově se mi článek moc líbí, mám ráda videa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D každý chlap bude šťastný keď ho budete mať na sebe :D toto ma odrovnalo :D
    Ale inak rozplývala nad tým, aké krásne máš tie vlasy. Úžasne lesklé, vyzerali naozaj zdravo :) To robí naozaj tá maska? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD ale je to pravda naozaj! :D keby si videla moje vlasy pred tým, než som si ich išla umyť a dala si masku, tak by si neverila, že sú to tie iste, čo mám vo videu :D ta maska je naozaj zázrak a 800 ml za 2 -3 eura jednoducho úžas. :))

      Odstrániť
    2. zaručene ju teda vyskúšam :) a s videom môžeš byť spokojná :) zlatá si :)

      Odstrániť
  3. Sledujem ťa už dlhšie, aj keď som nepísala komenty..ale teraz jednoducho musím :) veľmi ti fandím a myslím, že máš veľký potenciál, čo sa blogovania týka..si proste čarovná..držim prsty a len tak ďalej..na tvoje články sa teším stále viac a viac ..keďže tiež blogujeme, tak vieme oceniť snahu, ktorú si musela vynaložiť k tomuto článku ...ale vyplatilo sa :)
    Marry & Missy
    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful and fresh make up! Love it! The blush you used looks amazing :))

    Kali from http://kalisinspirationboard.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť